جمعه، 7 اردیبهشت 1403
Friday, April 26, 2024
 
ارتقا خدمات تاکسیرانی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد
13:39 - 1397/4/5

علاوه بر ارتقا خدمات در حوزه مسافری باید تلاش برای برطرف نمودن نیازهای واحدهای خدمت‌رسان در فرودگاه مهرآباد نیز در نظر گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی به نقل از صفی‌نیا مدیرکل  فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت با توجه به تعاملاتی که با تاکسیرانی تهران در خصوص حمل و نقل شهری مسافرین مهرآباد انجام گرفته در چند سال گذشته خوشبختانه اقدامات خوب وقابل توجهی در این حوزه صورت گرفته است که می‌توان به ساماندهی تاکسیرانی، نوسازی ناوگان، مکانیزه نمودن نوبت‌دهی تاکسی‌ها، آموزش رانندگان، سرویس اینترنتی تاکسی‌ها و اختصاص مسیر ویژه به منظور دسترسی آسان مسافرین به ناوگان عمومی و اقدامات دیگر در این حوزه بیان نمود.

وی بیان نمود: با توجه به حجم تاکسی‌های فرودگاهی و در نتیجه رانندگان تاکسیرانی در فرودگاه مهرآباد تصمیم بر این گرفته شد طی قراردادی به منظور احداث ساختمان تسهیلاتی برای رفاه و آسایش مسافرین تاکسیرانی در این خصوص اقدام گردد.

وی بیان نمود این ساختمان با مساحت 300 متر مربع در محل پارکینگ حج قدیم در حال انجام می‌باشد که از این مساحت حدود 50 متر مربع به قسمت اداری و 250 متر مربع آن به رانندگان که شامل نمازخانه، استراحتگاه می‌باشد اختصاص یافت.

صفی‌نیا گفت همانطور که تاکسیرانی نسبت به فرودگاه و مسافرین و مراجعین فرودگاهی تعهدات خاص خود را دارد و باید به این تعهدات عمل نماید ما نیز باید محل امن و راحت برای این واحد در نظر می‌گرفتیم که متاسفانه طی سال‌های گذشته به این مهم توجه ویژه نگردیده و پیوسته اعتراض این قشر را به عهده داشته است.

اکنون در اوائل تابستان این ساختمان تسهیلاتی به طور کامل به تاکسیرانی تحویل داده می‌شود.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست