جمعه، 10 فروردین 1403
Friday, March 29, 2024
 
مهرآباد در آمادگی کامل برای سفرهای تابستانی
14:26 - 1397/4/5

فرودگاه مهرآباد برای استقبال از مسافرین سفرهای تابستانی در آمادگی کامل به سر می‌برد.

صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اعلام این خبر گفت: مهرآباد در امر ساماندهی، توسعه و ارتقا خدمات به مسافرین حمل و نقل هوایی در فرودگاه مهرآباد تلاش می‌کند و در مسیر این تلاش می‌توان به رضایت مسافرین و مراجعین فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اشاره نمود و اقدامات مهم در این حوزه منجر به کسب رضایتمندی مسافرین گردیده است.

صفی‌نیا  افزود: با آغاز افزایش پروازهای تابستانی که به منظور افزایش تقاضای مسافرین و افزایش حجم پروازها در فرودگاه مهرآباد، صورت پذیرفته است نظارت بیشتر بر عملكرد ارگان‌ها و شركت‌های هواپیمایی، نظارت بر نحوه فعالیت تاكسیرانی و دیگر بهره‌برداران فرودگاهی ضروری است که در این راستا تدابیر لازم و هماهنگی با واحدها و ارگان‌های خدمت‌رسان اتخاذ شده است.

ایشان همچنین از آمادگی زیرساخت‌های سرمایشی به منظور بهبود وضعیت هوای مطلوب ترمینال‌ها، نظارت بر عملکرد غرف تجاری و عملکرد شرکت‌های هواپیمایی بر انجام پروازهای ایمن و به موقع و همچنین نظارت بر ارائه سرویس بهینه رستوران‌ها و اماکن و همچنین نظارت مستمر بر قیمت‌ها اشاره نمود.

صفی‌نیا گفت: با وجود انجام پروژه‌ها و همزمان اجرای عملیات پروازی در این فرودگاه، لازم است همه همكاران نسبت به ایجاد شرایطی مناسب، سفری ایمن و راحت و پروازی بدون تاخیر برای مسافران تلاش کنند. همچنین تلاش ما انجام به موقع پروژه‌ها به منظور راحتی مسافرین فرودگاهی می‌باشد.

وی در پایان رضایت مراجعین در ارائه خدمات فرودگاهی و رعایت استانداردهای فرودگاهی و ایمنی هوانوردی را دغدغه مدیران فرودگاهی دانسته و گفت تلاش ما این است که مسافری که برای تردد فرودگاه را انتخاب می‌کند باید از انتخاب خود اطمینان و رضایت داشته باشد و این اطمینان را ما باید برای مسافرین فرودگاهی مهیا سازیم.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست