جمعه، 7 اردیبهشت 1403
Friday, April 26, 2024
 
تاکید محب‌خدایی بر حمایت از سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری
17:22 - 1397/2/29

معاون گردشگری سازمان میراث‌ فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از مجموعه توریستی تفریحی باغ پرندگان قمصر بازدید کرد.

محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌ فرهنگی و گردشگری با همراهی رضا نقدی شهردار قمصر و محسن جاوری رئیس اداره میراث ‌فرهنگی کاشان از بخش‌های مختلف مجموعه تفریحی‌توریستی باغ پرندگان قمصر بازدید به عمل آورد.

محب‌خدایی در این بازدید در گفت‌و‌گو با جواد کارگرنژاد سرمایه‌گذار این مجموعه تفریحی توریستی از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

معاون گردشگری سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری در این بازدید با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری گفت: «دولت تدبیر امید توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد و سازمان میراث فرهنگی از سرمایه‌گذاران این صنعت به‌ صورت کامل حمایت خواهد کرد.»

مجموعه تفریحی‌توریستی باغ پرندگان کاشان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت شش هکتار احداث شده است و در این مجموعه ۱۴۰۰ گونه انواع پرندگان و حیوانات از ۱۷ کشور جهان نظیر کبوتر، مرغ شاخدار، طوطی، کبک، قرقاول، میمون، شتر، کانگورو، گوزن، آهو، اسب و ... از نژادهای مختلف در این ‌مجموعه تفریحی توریستی نگهداری می‌شوند.

باغ پرندگان‌ قمصر هم چنین دارای رستوران و سالن پذیرایی، تالار، آلاچیق، آبشار و برکه و ... است.

معاون گردشگری سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری همچنین از مزرعه گل محمدی در قمصر نیز بازدید به‌ عمل آورد.

مزرعه ۵۴ هکتاری گل محمدی در قمصر یکی از بزرگترین مراکز تولید و‌ پرورش گل محمدی در کشور است که به‌ صورت شرکت تعاونی اداره می‌شود و دارای ۶۰۰ نفر سهامدار است که بیشتر سهامداران این‌ مزرعه بزرگ گلابگیران قمصر هستند.

منبع: www.ichto.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست