پنجشنبه، 30 فروردین 1403
Thursday, April 18, 2024
 
آغاز به کار کیترینگ ایران ایر در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)
11:2 - 1397/2/11

مراسم افتتاح کیترینگ ایران ایر در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور مدیرعامل این شرکت، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و جمعی از مسئولان صنعت حمل و نقل هوایی کشور برگزار شد.

فرزانه شرفبافی مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم هدف از راه‌اندازی این کترینگ را ارتقاء کیفیت سرویس به مسافران برشمرد چرا که ‌رضایت‌مندی مسافر یکی از شاخص‌های کلیدی برای هر ایرلاین است و کیترینگ و پذیرایی از مسافر از شاخص‌های رضایت‌مندی مسافر است.

وی افزود: «تاکنون کیترینگ پروازهای بین‌المللی هما از طریق کیترینگ مهرآباد تامین می‌شد و همین فاصله و جابجایی باعث افت کیفیت کیترینگ هما در پروازهای بین‌المللی و اروپایی شده بود.»

به گفته شرفبافی ساختمان و تجهیزات کیترینگ ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) از 6 سال پیش تکمیل شده بود، اما بلااستفاده مانده بود. وی در‌این باره افزود: ‎«سالانه 250 تا 300 میلیون تومان فقط هزینه نگهداری این تجهیزات خاموش می‌شد، اما بخش‌های مختلف هما پای کار آمدند و با حداقل هزینه (یک و نیم میلیارد تومان) به جای 10 میلیارد تومان این کیترینگ راه‌اندازی شد.»

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: هما اولین کیترینگ دارای تائیدیه گردشگری حلال را در خاورمیانه ایجاد کرد؛ هم اکنون به مسافران داخلی، بین‌المللی و مسلمان خدمات کیترینگ حلال ارائه می‌دهیم.

شرفبافی بیان کرد: «در کیترینگ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ظرفیت تولید 60 هزار پرس غذا را داریم که اگر ساعت کاری کیترینگ شبانه روزی شود این تعداد به 120 هزار پرس در روز افزایش می‌یابد.»

در پایان این مراسم از کارکنان کیترینگ ایران ‌ایر به پاس زحماتشان در این مدت با اهدای تندیس یادبود تقدیر و تشکر شد.

منبع: /ikia.airport.ir/IKAC


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست