سه شنبه، 28 فروردین 1403
Tuesday, April 16, 2024
 
ورود بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری جهت تمدید AOC کیش ایر
16:50 - 1397/2/1

بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری جهت تمدید AOC روز 29 فروردین ماه وارد کیش ایر شدند. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کیش ایر، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری جهت انجام بازرسی به منظور تمدید AOC  در این شرکت حضور بهم رسانیدند. جهت انجام هرگونه عملیات پروازی تجاری نیاز به دریافت گواهینامه انجام عملیات پرواز (AOC) از سازمان هواپیمایی کشوری می‌باشد. از آنجاییکه حفظ ایمنی پرواز، تضمین آسایش مسافران نیاز به رعایت اصول و مقررات ملی و بین‌المللی داشته لذا انجام هرگونه عملیات پروازی بدون اخذ گواهینامه‌ها و مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری ممنوع و غیرقانونی می‌باشد و صدور گواهینامه AOC بعنوان مجوز اولیه جهت انجام فعالیت‌های پروازی یک شرکت‌های هواپیمایی الزامی می‌باشد.

AOC هر شرکت هواپیمایی می‌بایست سالیانه طی حضور بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در شرکت متبوع و حصول اطمینان از روش کنترل و نظارت بر عملیات پروازها تمدید گردد و بر این اساس بازرسان سازمان مذکور طی حضور دو هفته‌ایی خود و انجام  بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت هواپیمایی کیش درصدد تمدید سالیانه این گواهینامه برای این شرکت گردیدند.

شایان ذکر است شروع این بازرسی طی برگزاری جلسه با حضور بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل، معاونین و مدیران کیش ایر در مورخ 97/1/29 صورت پذیرفت.

منبع: www.kishairlines.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست