جمعه، 10 فروردین 1403
Friday, March 29, 2024
 
مهرآباد شماره یک حمل و نقل هوایی مسافرین و پروازهای نوروزی در کشور
16:43 - 1397/1/15

به گزارش روابط عمومی مهرآباد، از 24 اسفند 96 و با آغاز پروازهای نوروزی در فرودگاه مهرآباد تا امروز 15 فروردین 97 عملیات اعزام و پذیرش مسافرین نوروزی به بهترین نحو ممکن و با رضایت صددرصدی مراجعین فرودگاهی انجام گردیده است.

صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: با توجه به باقی ماندن دو روز دیگر تا پایان پروازهای نوروزی تا به امروز در فرودگاه مهرآباد تعداد ۷هزار و ۳۹۰ پرواز در فرودگاه مهرآباد نشست و برخاست داشته‌اند و تعداد ۸۴۶ هزار و ۹۷۶ نفر مسافر جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه فرودگاه مهرآباد همه ساله بیشترین تعداد نشست و برخاست و جابه‌جایی مسافرین نوروزی را دارد با تدابیر خاص و ارتقا و ارائه خدمات فرودگاهی بهتر نسبت به سال‌های گذشته امسال نیز توانستیم به نحو احسنت و با آمادگی کامل به مسافرین و مراجعین فرودگاهی ارائه خدمات نماییم. امسال با توجه به هماهنگی از قبل انجام شده با شرکت‌های هواپیمایی نسبت به زمان مشابه در همین زمان کاهش تاخیرات چشمگیری داشته‌ایم و همچنین با تدبیر میز پاسخگو و حضور نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی مسافرین از آرامش و رضایتمندی قابل توجهی برخوردار بودند.

صفی‌نیا در پایان گفت رضایتمندی امروز مسافرین و مراجعین فرودگاهی را مدیون تلاش‌های شبانه روزی همکاران فرودگاهی و تعامل سازمان‌ها و ارگان‌های خدمت‌رسان در فرودگاه می‌دانم و از آنان جهت تعامل و همکاری در طول عملیات نوروزی تشکر و قدردانی می‌نمایم.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست