شنبه، 1 اردیبهشت 1403
Saturday, April 20, 2024
 
بهار ارائه خدمات ویژه در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد
17:27 - 1396/12/12

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از اقدامات ویژه مهرآباد به منظور استقبال از مسافرین نوروزی در سال 97 خبر داد و بیان نمود از ابتدای سال 96 تاکنون بیش از 35 پروژه در فرودگاه مهرآباد در راستای ارتقا خدمات و استانداردسازی فرودگاهی انجام گردیده است که این مسیر در سال 97 هم با انجام پروژه‌های زیادی ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد مدیرکل فرودگاه با تاکید بر استقبال مناسب و برگزاری عملیاتی ویژه در ایام نوروز گفت در چند ماه گذشته تلاش نموده‌ایم تا با تجهیز زیرساخت‌های فرودگاهی به استقبال نوروزی متفاوت در فرودگاه مهرآباد برویم لذا با نوسازی و بهسازی سیستم‌های تاسیساتی ترمینال‌ها، هوایی مطبوع در ترمینال‌ها و با بهسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی ترمینال 2 و 4 در این حوزه نیز تقریبا کلیه سرویس‌ها نوسازی و زیباسازی می‌شوند. همچنین گلکاری‌های فصلی و چیدمان مبلمان راحت و شیک ترمینالی و هماهنگی‌های لازم با تاکسیرانی و هلال احمر و اورژانس و شرکت‌های هواپیمائی برای ارائه خدمات بهتر برای عملیات نوروزی تدارک دیده‌ایم.

صفی‌نیا گفت با اجرای فاز اول ساماندهی و لاین‌بندی مقابل ترمینال 4 و 6 به منظور کاهش بار ترافیکی و تسهیل در تردد خودروها در ایام نوروز می‌خواهیم حجم تردد خودروها و بار ترافیکی این ناحیه را به حداقل ممکن کاهش دهیم و جا دارد در همینجا از روند ادامه پروژه‌های عمرانی همزمان با تردد مسافرین و مراجعین عذرخواهی کنیم.

وی بیان نمود با تاکید بر حجم پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و مشکل کمبود موقعیت  پارک هواپیما  که از دیرباز این معضل فرودگاه را درگیر نموده است گفت اکنون با هماهنگی با ارگان‌های ذیربط 12 موقعیت پارک هواپیما در ایرساید فرودگاه مهرآباد افزایش یافته است که اکنون  موقعیت پارک هواپیماها به صورت نرمال در مهرآباد به 54 عدد رسیده است.

وی از تخریب ساختمان قدیم پست برق 29 خبر داد و گفت با انتقال کلیه سیستم‌های این ساختمان به پست برق جدید و تخریب این ساختمان در اولین فرصت و آسفالت نمودن این محیط به منظور افزایش مساحت جاده دسترسی در ایرساید به این مهم دست یافتیم.

ایشان همچنین در صحبت با روابط عمومی فرودگاه از ایجاد نیم طبقه تجاری به منظور تجمیع غرف در یک محل و دسترسی آسان مسافرین به نیازهای تجاری در ترمینال 2 خبر داد و گفت این پروژه از یک ماه پیش شروع شده است و انشالله در سال جدید به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

ایشان در ادامه گفت البته در سال 97 پروژه‌های زیادی در فرودگاه مهرآباد کلید خواهد خورد که مفصل در این خصوص اطلاع‌رسانی می‌نمائیم.

به گفته صفی‌نیا، از ابتدای سال 96 تاكنون بیش از 35 پروژه در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در راستای ارتقا خدمات و استانداردسازی فرودگاهی انجام گردیده است که این مسیر در سال 97 هم با انجام پروژه‌های زیادی  ادامه خواهد داشت.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست