جمعه، 10 فروردین 1403
Friday, March 29, 2024
 
تامین ماشین آلات بروز و استاندارد، برنامه آینده فرودگاه مهرآباد است
16:24 - 1396/12/12

ماشین‌های جاروب فرودگاهی با استانداردهای روز جهانی برای از بین بردن (FOD) پاکسازی نخاله‎های سطوح پروازی مهرآباد به منظور بالا بردن ضریب ایمنی نشست و برخاست هواپیماها وارد مهرآباد شد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از بروزرسانی ماشین آلات فرودگاه مهرآباد مطابق با استانداردهای روز دنیا سخن گفت. ایشان با تاکید بر اینکه در جلسه هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید بر نوسازی ماشین آلات فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گردیده است گفت: مهرآباد پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور می‌باشد و فرسودگی خودروهای آن بدلیل فعالیت زیاد و شبانه‌روزی در این فرودگاه یک امر مهم می‌باشد زیرا شرایط خاص و ویژه فرودگاه پرترافیک پایتخت در ارائه خدمات منتظر نمی‎‌ماند و کوتاه‌ترین زمان در ارائه خدمات منجر به بحران خواهد شد لذا ماشین آلات فرسوده مهرآباد باید بزودی نوسازی شود.

ایشان گفت البته که در چند سال گذشته در این خصوص اقدامات خوبی اتفاق افتاده است از جمله می توان به ورود 3 عدد خودرو بروز و استاندارد آتش‌نشانی و همچنین 4 دستگاه خودرو گراند و یتارا مارشالر، خودرو هدایت زمینی هواپیما و تامین تجهیزات فرودگاهی و ترمینالی نام برد.

صفی‌نیا همچنین از خرید و تحویل 2 دستگاه  جاروب فرودگاهی با استانداردهای روز جهانی برای از بین بردن (FOD) پاکسازی نخاله‎های سطوح پروازی مهرآباد به منظور بالا بردن ضریب ایمنی نشست و برخاست هواپیماها با اعتباری در حدود 5 میلیارد تومان از اعتبارات شرکت فرودگاه‌‌ها و ناوبری هوائی ایران با همکاری و تعامل واحدهای ستادی اداره کل تسهیلات و تجهیزات، تدارکات، و برنامه و بودجه خبر داد.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست