پنجشنبه، 9 فروردین 1403
Thursday, March 28, 2024
 
فرودگاه بین‌المللی مهرآباد پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور در سال 2017
11:53 - 1396/12/12

مسافرین در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در سال 2017 به مرز 18 میلیون مسافر با افزایش 7 درصدی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته رسید.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، طبق اصول بین‌المللی همیشه و در همه جا ارزیابی عملکرد هر سازمانی می‌تواند راهکاری برای شناسائی مسیرهای کیفی خدمات و دست آوردن بهترین جایگاه در سطح جهانی باشد لذا بر اساس آمار منتشر شده شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص عملکرد فرودگاه‌ها، فرودگاه مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور در سال  2017 معرفی گردیده است.

قابل ذکر است که مهرآباد بعنوان فرودگاه پایتخت در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ایی کشور بی تاثیر نمی‌باشد و در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی وپ یشبرد اهداف و ارائه خدمات نیز طبق آمار و گزارشات پیشرو می‌باشد.

صفی‌نیا مدیر کل فرودگاه مهرآباد گفت: بیش از 142 هزار نشست و برخاست در فرودگاه‌ مهرآباد در سال 2017 میلادی انجام گرفته است که این آمار در قیاس با مدت مشابه سال 2016 میلادی 7در صد افزایش داشته است.

در این سال  همچنین روند ارسال و پذیرش بار نیز به بیش از 120 میلیون و ۵۰۰ هزار کیلو رسیده که نسبت به زمان مشابه در سال قبل 8 درصد افزایش داشته است و اعزام و پذیرش مسافر نیز با رسیدن به رقم 17 میلیون و 5۰۰ هزار نفر افزایشی 7 درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان نمود برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف این فرودگاه برای ارائه خدمات مطلوب و استاندارد فرودگاهی برای رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه دارد.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست