پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403
Thursday, April 25, 2024
 
زیرساخت‌های مکانیکال فرودگاه مهرآباد بعد از نیم قرن بروزرسانی شدند
17:56 - 1396/12/5

صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، از نوسازی کلیه زیرساخت‌های مکانیکال فرودگاه مهرآباد تا پایان سال 97 خبر داد.

وی از خرید سامانه‎ها و تجهیزات زیرساختی نوین به منظور نوسازی امکانات و تجهیزات مکانیکال در سیستم‌های برودتی فرودگاه مهرآباد خبر داد. وی افزود خرید چنین سامانه‎هایی با این حجم و آن هم در بدترین شرایط تحریم ظالمانه برای اولین بار در تاریخ صنعت صورت گرفته است. فرودگاه مهرآباد با قدمتی چند ساله بهترین گزینه برای بروزرسانی این امکانات بود و این مهم با تلاش اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی مدیران ستادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران محقق گردید.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، مدیر کل فرودگاه گفت: با اشاره به اینکه روند نوسازی تجهیزات به سامانه‎های مدرن و به‎روز در دستور كار شرکت قرار گرفته است، لذا در حال حاضر تجهیزاتی مکانیکال فرودگاه مهرآباد در همین راستا، از جمله دیزل ژنراتورها و دیگ‌های بخار و پکیچ‌ها و هواسازها و همچنین برج‌های خنک‌کننده سیستم‌های تاسیساتی ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد بروز شده است و قصد داریم که تا پایان سال 97 این زیرساخت با امکانات جدید و مدرن به خدمات‎رسانی به مسافران بپردازند.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات جدید خریداری شده در این خصوص شامل زیرساخت‌های تاسیساتی می‌باشد گفت با هماهنگی اداره‎كل تجهیزات و سامانه‎های فرودگاهی این سیستم‌ها جهت بهبود سرویس‌دهی بهتر در راستای ارتقاء خدمات فرودگاهی به مسافرین با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها  فراهم خواهد شد.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست