شنبه، 1 اردیبهشت 1403
Saturday, April 20, 2024
 
مهرآباد با تدبير حقوق شهروندی به استقبال سفرهای نوروزی می‌رود
17:8 - 1396/11/14

يک تفکر مديريتی در نظام فرودگاهی حرکت به سوی مطالبات مردمی است و ما با حرکت در اين مسير به استقبال نوروزی متفاوت در ارائه خدمات فرودگاهی در سال 97 می‌رويم و با انجام چند پروژه عمرانی تا پايان سال در مدار کيفی خدمات حرکت می‌کنيم.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، میر سعید صفی‌نیا گفت: مقوله ارتقای کیفیت در خدمات فرودگاهی، و دقت در رفع نیازهای مسافران هوایی فرودگاه پر ترافیکی چون مهرآباد، امروز بیش از هر چیزی مورد توجه است. به این معنا که باید برای بهبود کیفیت با حداقل تخصیص منابع و استفاده از ظرفیت‌های موجود فرودگاهی تلاش کرد و این مسیر در فرودگاهی قدیمی چون مهرآباد تلاشی مضاعف و همت همکاران فرودگاه مهرآباد را می‌طلبد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد درباره وضعیت کیفی کنونی خدمات فرودگاهی گفت:

با شناسایی نقاطی که بیشترین نارضایتی را در برگرفته است با رفع آنها می‌توانیم به کسب رضایتمندی مراجعین برسیم. سرعت ارتقای خدمات فرودگاهی در مهرآباد قابل توجه می‌باشد ولیکن بع عنوان فرودگاه پایتخت باید به آن توجه ویژه‌تری شود و ما مسئول رساندن وضع موجود به وضعیت مطلوب با کیفیت‌تر هستیم.

وی گفت تا قبل از پایان سال 96 و برای استقبال از مسافرین نوروزی اقداماتی ویژه در زمینه ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی برنامه‌ریزی شده است که مهمترین این اقدامات بهسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی سالن عمومی و ترانزیت ترمینال 4، بهسازی سقف و ستون‎های سالن عمومی و ترانزیت ترمینال 4 و همچنین نوسازی کفپوش ترمینال 6 و لاین‌بندی مقابل ترمینال 4 و 6 بمنظور کاهش ترافیک و تسهیل در تردد خودروها و همچنین احداث نیم طبقه تجاری بمنظور ساماندهی تا پایان سال 96 قرار گرفته است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد یادآور شد: از جمله پروژه‌ایی که تا پایان سال باید به بهره‌برداری نهایی برسد باند 29 راست می‌باشد که اکنون زیرساخت‌های روشنایی این باند در فرودگاه مهرآباد با دستور سازمان هواپیمایی کشوری آماده بهره‌برداری نهایی می‌باشد.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست