پنجشنبه، 9 فروردین 1403
Thursday, March 28, 2024
 
فکرهای نوین فرودگاهی به افق مهرآباد
14:7 - 1396/11/14

صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد در گفتگو با روابط عمومی در خصوص برنامه‌ها و اهداف اجرایی خود گفت: فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به عنوان فرودگاهی جامع و بین‌المللی بوده که در تمامی حوزه‌های هوانوردی به عنوان یک قطب بزرگ صنعت هوانوردی به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه و همچنین در حوزه آموزشی، پژوهشی و فناوری در سطح تمامی فرودگاه‌ها مطرح بوده است و بنده سال‌های سال از دور دستی بر اقدامات فرودگاهی مهرآباد داشته و غریبه این فرودگاه نبوده‌ام و همچنان که بارها گفته‌ام در اصل به خانه پدری بازگشته‌ام.

ایشان گفت: ماهیت فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به عنوان فرودگاه پایتخت بر همگان مشخص است و باید تلاش نماییم با همدیگر در مدت توفیق  خدمت در این فرودگاه با بهره‌گیری از آموزش و تجربیات سال‌ها خدمات فرودگاهی و تجربه کارکنان متخصص و متعهد فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، خدمات ایمن با کیفیت و مناسب به مسافرین و شرکت‌های هواپیمایی با استفاده از تجهیزات و زیرساخت‌های پیشرفته ارائه نماییم.

صفی‌نیا تاکید نمود: در این فرودگاه بر دو محور نیروی انسانی شاغل و مسافرین و مراجعین باید کار شود و باید مطالبات مردمی مسافرین و مراجعین بیش از پیش مد نظر قرار بگیرد و از وضعیت پرسنل نیز غافل نبود.

وی اقدام به ایجاد فرصت به منظور پیاده‌سازی همزمان ارتقا خدمات در حوزه فرودگاهی و هوانوردی را یک امر مهم شمرد و گفت باید مهرآباد تا سطح یک فرودگاه جامع و نمونه ملی و قابل رقابت در سطح منطقه پیش برود.

مدیرکل مهرآباد با تاکید بر تربیت نیروی انسانی و آموزش برای بالا بردن توان علمی در زمینه ارائه خدمات ایمن و تسهیلات مناسب، و نوآوری فناوری‌های نوین سفارش نموده و گفت مهرآباد یک دانشگاه می‌باشد، باید در انتقال بومی این علم فرودگاهی از مهرآباد به کلیه فرودگاه‌ها اهتمام ویژه نمود.

ایشان گفت: بنده همکاری و تعامل با سایر ارگان‌ها برای پیشرفت اهداف فرودگاه را در دستور کار قرار داده و مهرآباد را محیطی برای اهتمام، همکاری و هم‌افزایی و اشاعه فکرهای نوین برای اعتلای استاندارد خدمات فرودگاهی قرار می‌دهم.

صفی‌نیا در پایان افزایش رضایتمندی ذینفعان، بهبود مستمر فرآیندها و ارتقا بهره‌وری با محوریت فن‌آوری اطلاعات و ارتقا سطح دانش و مهارت و توسعه قابلیت‌های شخصی پرسنل و تامین خدمات فرودگاهی با کیفیت و ایمن و همچنین افزایش درآمدها را از مهمترین چشم اندازهای این فرودگاه در آینده بیان نمود.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست