شنبه، 1 اردیبهشت 1403
Saturday, April 20, 2024
 
فرودگاه امام خمینی (ره) یک سرمایه ملی است
11:14 - 1396/11/14

مهندس علی رستمی، عضو جدید هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن تقدیر و تشکر از مجمع این شرکت و وزیر محترم راه و شهرسازی به منظور اعتمادی که با محول کردن این سمت به او شد خواستار همکاری همه جانبه به منظور توسعه فرودگاه به عنوان رسالتی ملی شد.

به گزارش دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، رستمی با اشاره به این نکته که فرودگاه امام خمینی (ره) یک سرمایه ملی محسوب می‌شود عنوان کرد: هدف ما توسعه واقعی این فرودگاه در سطح بین المللی است که این مهم قطعا نیازمند همکاری تمامی آحاد صنعت عظیم هواپیمایی کشور است.

عضو جدید هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ابراز امیدواری کرد با اتخاذ سیاست‌های درست در این حوزه توسط مسئولان امر و با استفاده از دانش افراد مجرب در بخش‌های مختلف مجموعه فرودگاهی امام خمینی (ره) مانند تجربه‌های قبلی در فرودگاه‌های مشهد و مهرآباد موفقیت‌های درخور توجهی حاصل شود.

رستمی در ادامه به تحولات عظیم در حوزه ناوبری هوایی کشور اشاره کرد و گفت: هزاران کیلومتر به راه‌های هوایی ما افزوده شد که باعث به وجود آمدن ظرفیت‌های بسیار و بهبود وضعیت اقتصادی در کشور شد.

وی با اشاره به بحث ارتقا سطح امنیتی پرواز‌ها که سال های سال باعث نگرانی فعالان حوزه هوانوردی بوده است، افزود: تحولات اصلی کماکان در راه است و اقدامات انجام شده تنها قسمتی از برنامه‌های توسعه صنعت هوانوردی کشور است.

وی افزود این تحولات نتیجه همکاری و همدلی سازمان‌های ذیربط است و نتیجه آنها جز رضایت مردم نیست.

رستمی با تاکید بر پرهیز از تفرقه و جدایی ابراز امیدواری کرد با امتداد برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر محترم راه و شهرسازی و معاونانش، تمامی دغدغه‌های موجود از بین برود و فرودگاه امام خمینی (ره) را قادر به رقابت با سایر فرودگاه‌های منطقه کند.

منبع: /ikia.airport.ir/IKAC


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست