جمعه، 31 فروردین 1403
Friday, April 19, 2024
 
دیدار رئیس و معاونان دانشكده صنعت هواپیمایی با رئیس سازمان هواپیمایی كشوری
14:0 - 1396/10/23

رئیس، معاونان و مدیران دانشكده صنعت هواپیمایی با رئیس سازمان هواپیمایی كشوری دیدار و گفت‌وگو كردند.

علی عابدزاده در این دیدار بر اهمیت و جایگاه والای دانشكده صنعت هواپیمایی در میان كهنه كاران صنعت حمل و نقل هوایی تاكید كرد و اظهار داشت: نگاه سازمان به دانشكده ارزشمند است و اعتقاد داریم تحولی كه دانشكده می‌تواند در ابعاد آموزشی صنعت حمل و نقل هوایی ایجاد كند بی رقیب است.

وی افزود: در غیاب دانشكده برخی از بخش‌های خصوصی اقدام به ایجاد امكانات و تجهیزات آموزشی در این صنعت كرده‌اند این در حالی است كه آموزش در بخش خصوصی تا رسیدن به كیفیت و مرحله‌ای كه اهداف صنعت را پاسخگو باشد راه پیمودنی زیادی دارد.

عابدزاده با تاكید بر اینكه دانشكده می‌تواند نقش حیاتی در خصوص این مهم ایفا كند افزود: فصل جدیدی را باید شروع كنید و منتظر نباشید در صنعت اتفاقات خاصی بیفتد و این اتفاقات شامل حال دانشكده هم می‌شود بلكه لازم است با توانایی خوبی كه دارید خود منشا تحول باشید.

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری با بیان اینكه همانگونه كه ما توانستیم با ادله خودمان همه جریانات سیاسی و دولت را در راستای آزادسازی صنعت حمل و نقل هوایی قانع كنیم، ادامه داد: شما نیز برای استدلال خودتان به عنوان یك مركز آموزشی قوی، به اندازه كافی ادله دارید و باید براساس همین استدلال به سیاستگذاران و مقامات اجرایی بقبولانید كه در چه جایگاهی قرار دارید.

وی افزود: برای بخش آموزش صنعت غفلت نكنید و برنامه‌ریزی كنید و سازمان هواپیمایی كشوری در این زمینه به شما كمك خواهد كرد چرا كه مردم متقاضی آموزش هستند و این توانایی را در اختیار مردم قرار دهید.

عابدزاده گفت: به خاطر رویكرد آموزشی صنعت می‌توان در هر محفلی از شما حمایت كرد هیچ بخشی نمی‌تواند جای شما را بگیرد چرا كه از امكانات و توان دانشی شما برخوردار نیستند.

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری ادامه داد: در جلسات تخصصی كه در آینده مابین سازمان و دانشكده برگزار خواهد شد مباحث به صورت موشكافانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حسین قنبری ممان رئیس دانشكده صنعت هواپیمایی نیز در این نشست مباحثی پیرامون یكپارچه سازی و استحكام مباحث آموزشی را مطرح و به معرفی توانمندی‌ها، دستاوردها و عملكرد این مجموعه پرداخت.

وی با بیان اینكه دانشكده از پتانسیل بالایی و قدمت 70 ساله در بخش غیرنظامی هوایی برخوردار است، اظهار داشت: امروز دانشكده تنها مركز دارنده Trainer plus و تنها مركز مورد تایید آژانس هوانوردی اروپا در كشور به شمار می‌رود.

در ادامه این نشست مدیران و معاونان دانشكده صنعت هواپیمایی نقطه نظرات خود را بیان كردند.

گفتنی است: در این نشست معاونان و مدیران سازمان هواپیمایی كشوری نیز حضور داشتند.

منبع: www.cao.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست