سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
Tuesday, April 23, 2024
 
سازمان هواپیمایی كشوری به دنبال جذب سرمایه‌گذاری در صنعت حمل و نقل هوایی است
17:47 - 1396/10/16

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بازار رقابتی بر موضوع ادغام شركت‌های هواپیمایی در صنعت هوایی ارجحیت دارد، گفت: با ایجاد بازار رقابتی سالم شرکت‌ها به دنبال متناسب كردن شرایط خود برمی‌آیند و ناگزیر از حركت به سمت توسعه هستند.

علی عابدزاده در حاشیه مراسم ورود دو فروند هواپیمای ATR به ناوگان شرکت هواپیمایی هما در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازسازی صنعت حمل ‌و نقل هوایی باید در جنبه‌های مختلف رخ دهد که یکی تامین ناوگان، توسعه و تجهیز فرودگاه‌ها و دیگری كه محور بسیار مهمی نیز هست بخش آموزش‌هاست.

وی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی ما دارای مدل‌های قدیمی هستند در حالی که باید ساختار خود را به روز و شرایط رقابت را احراز كنند.

عابدزاده با تاکید بر اینکه به دنبال جذب سرمایه‌گذار در صنعت حمل‌ و نقل هوایی هستیم، گفت: ایجاد فضای رقابتی بین شرکت‌های هواپیمایی به بهبود شرایط فنی شرکت‌ها و نوع سرویس دهی می‌انجامد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: صنعت هوانوردی کشور در مسیر یک بازار رقابتی قرار گرفته و شرکت‌های هوایی ملزم هستند ساختارهای خود را بازسازی کرده تا بتوانند در این بازار رقابتی به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در پاسخ به سوال شما در خصوص شركت‌های كوچك لازم است گفته شود كه اگر شرکت‌های کوچک در این بازار رقابتی نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یكی از راهها ادغام با سایر شرکت‌هاست و می‌توانند قدرت خود را در این صنعت نشان دهند.

منبع: www.cao.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست