پنجشنبه، 9 فروردین 1403
Thursday, March 28, 2024
 
همگرایی بیشتر ارکان صنعت هواپیمایی کشور
1:48 - 1396/8/6

دبیر انجمن شرکت‎های هواپیمایی خواستار برگزاری نشست‎ها و جلساتی به منظور ایجاد همگرایی بیشتر میان ارکان صنعت هواپیمایی کشور در جهت خدمات‌رسانی بهتر به مردم شد.

مقصود اسعدی سامانی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه ایروپرشیا، «شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران» و «شرکت‌های هواپیمایی» را به عنوان ارکان مهم صنعت هواپیمایی کشور معرفی کرد و گفت: این سه رکن اصلی و ملزومات اساسی صنعت هواپیمایی کشور هستند که اگر وجود نداشته باشند در واقع صنعت هواپیمایی شکل نمی‎گیرد؛ چراکه بستر فعالیت‎ها از سوی این مجموعه‎ها فراهم می‎شود.

وی بر همگرایی بیشتر فعالان این صنعت تاکید کرد و افزود: با وجود اینکه در بین دست اندرکاران و فعالان این صنعت همگرایی وجود دارد اما باز هم به منظور افزایش و بهبود این همگرایی و رفع بسیاری از مشکلات موجود در این صنعت نیازمند برگزاری جلسات و نشست‎های مؤثر است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه در سا‎ل‎های گذشته تحریم‎هایی ظالمانه‎ای به کشور تحمیل شد، گفت: با وجود کمبود امکانات در داخل کشور و محدودیت‎هایی که از بیرون به کشور تحمیل می‎شود، صنعت هوایی کشور با بهره‎گیری از افراد متخصص و کارشناسانی که می‎توان آنها را «سربازان گمنام» صنعت هوایی کشور نامید، در حال ارائه خدمات به مردم و مسافران است.

او همچنین با اشاره به اینکه شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران نقش مهمی در پیشرفت صنعت هوایی کشور دارد از فعالیت‎ها و تلاش‎های این شرکت برای بهبود خدمات‎رسانی به مردم تشکر و قدردانی کرد و گفت: رسالت و فلسفه فرودگاه‎ها ارائه خدمات به مردم است و به منظور دستیابی به این هدف، باید دست به دست هم داد و خدماتی مطلوب و با کیفیت بیشتر را به مردم ارائه داد.

منبع: www.aira.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست